Skip to content
EFFEKTIVISER DIN VIRKSOMHETS INTEGRASJONER

Bedre datahåndtering med HubSpot Operations Hub

Forenkle og forbedre din virksomhets datahåndtering og forretningsprosesser. Med avansert synkronisering, automatisering og datavedlikehold, er dette verktøyet for å holde kunden i sentrum.

 

Hvorfor HubSpot Operations Hub?

HubSpot Operations Hub tilbyr en løsning på de vanligste utfordringene med integrasjoner. Fra å synkronisere og rense kundedata til å automatisere prosesser og kuratere data for rapportering, er dette systemet designet for å effektivisere og forbedre din forretningsdrift. Du trenger ikke å kunne kode for å koble systemene dine sammen.

Utforsk hovedfunksjonalitetene i HubSpot Service Hub

HubSpot Operations Hub er bygget for å møte dine forretningsbehov med presisjon og effektivitet.

Kundportal

Synkroniser og rens kundedata

Eliminer inkonsistenser og utdatert informasjon og sikre at din kundedata alltid er relevant.

Kunskapsbas

Automatiser hver prosess

Reduser manuelt arbeid og feilmarginer. Bruk automatisering for å akselerere prosesser.

Meddelandehantering

Samle data for rapportering

Ta beslutninger raskere basert på pålitelige rapporter med tilpassbare datasett og sanntidsdeling av data
  • Datasynk
  • Automatisk håndtering av datakvalitet
  • Kontroll av datakvalitet
  • Programmerbar automatisering
  • Forsterkede arbeidsflyter
  • Teamhåndtering og tillatelser
Confectmedtoden
CONFECT-METODEN
 

Implementering av HubSpot Operations Hub til fast pris

 

select-1

 

Select - fokuserer på å oppdage og definere visjonen bak systembehovet.
connect-1

 

Connect - her handler det om å omsette visjonen til virkelighet.
effect-1

 

Effect - dette er fasen hvor alt arbeidet blir levende, og du kan begynne å se effekten av ditt nye system.

Les mer om vår metode →

Et integrert økosystem

HubSpot Operations Hub integrerer sømløst med et bredt spekter av applikasjoner og verktøy, noe som skaper et kraftig og sammenhengende økosystem for din virksomhet.