OneStop Reporting - komplett løsning for rapportering og analyse
OneStop Reporting er en omfattende løsning for beslutningsstøtte. Denne BI-løsningen er ideell for rapportering, budsjettering og analyse, og kan integreres med deres eksisterende forretningssystem.
Hva gjør OneStop Reporting til det naturlige valget for rapportering og analyse?
OneStop Reporting er en integrert løsning som tilbyr verktøy for å lage tilpassede rapporter, håndtere rapporteringsprosessen effektivt, gjennomføre konsernrapportering og lage detaljerte budsjetter og prognoser. Det er en fleksibel løsning som kan brukes selvstendig eller integreres med deres forretningssystem for å gi dypere innsikt og kontroll.
Tilpassede rapporter
Full kontroll over rapporteringsprosessen
Automatiser rapporteringsprosessen ved å velge maler, bestemme mottakere og planlegge publisering. Dette effektiviserer rapporteringen og sikrer at riktig informasjon når de rette personene til rett tid.
Konsernrapportering
Samle og konsolider data fra ulike selskaper innen konsernet for å lage omfattende rapporter. Tilpass rapportenes utseende og innhold for å få en klar oversikt over konsernets finansielle status.
Budsjettering og prognoser
OneStop Reporting forenkler budsjetterings- og prognoseprosessen med en webbasert løsning. Opprett og håndter budsjetter med minimal manuell innsats og overvåk hele prosessen fra start til slutt.
OneStop Reporting for mer effektiv beslutningsstøtte
Din totalløsning for rapportering, budsjettering og analyse, perfekt integrert med ditt nåværende forretningssystem.
Funksjoner og priser for OneStop Reporting
OneStop Reporting er designet for å møte behovene til alle som søker en automatisert og intelligent løsning for rapportering, analyse, budsjettering og prognosearbeid. Når det integreres med deres forretningssystem, tilbyr det en komplett løsning som gjør det mulig å kombinere deres data i tilpassede rapporter og dashbord.
Verktøyet er intuitivt og brukervennlig, med et Excel-basert redigeringsgrensesnitt som gjør det mulig for brukere å selvstendig lage rapporter og budsjetter. Disse kan deretter enkelt distribueres innenfor organisasjonen, noe som effektiviserer kommunikasjonen og delingen av informasjon.
OneStop Reporting er designet for å fungere sømløst med deres eksisterende forretningssystem. Ved kjøp av OneStop Reporting tilbyr vi hjelp med implementering, tilpasset opplæring og en grundig introduksjon til verktøyet. Dette sikrer at dere får mest mulig ut av deres investering og kan begynne å bruke verktøyet effektivt fra dag én
OneStop Reporting Start
1 068 NOK / månad
Alle funksjoner for avansert rapportering og oppfølging, samt konsolidering.
-
Rapportering
-
Automatisert oppfølging av KPI-er/nøkkeltall
-
Konsolidering
-
Standardmaler
OneStop Reporting Komplett
1608 NOK / månad
Alle funksjoner for avansert rapportering og oppfølging, konsolidering samt en automatisert budsjett- og prognoseprosess.
-
Alle funksjoner i Standard, samt:
-
Budsjettflyt
-
Prognoser
-
Budsjettoversikt
Merknad om prisendringer: Vi streber etter å alltid tilby oppdatert og korrekt prisinformasjon. Vær imidlertid oppmerksom på at prisene kan endres på grunn av oppdateringer fra leverandøren. Vi anbefaler at dere kontakter oss for de nyeste prisopplysningene.
Implementering av OneStop Reporting til fast pris
|
Select - fokuserer på å oppdage og definere visjonen bak systembehovet. |
|
Connect - her handler det om å omsette visjonen til virkelighet. |
|
Effect - dette er fasen der alt arbeid blir levende, og du kan begynne å se effekten av ditt nye system. |