Skip to content


Pris for Visma Severa

Velg riktig pakke for din bedrift

Severa finnes i fire pakker tilpasset ulike behov og virksomheter. Enten dere vil få bedre kontroll på prosjektene, effektivisere faktureringen eller jobbe mer datadrevet, finnes det en pakke som passer dere.

Pris för Visma Severa

Kom i gang med riktig pakke og en implementering som fungerer

Severa finnes i fire pakker som dekker alt fra grunnleggende prosjektstyring til avansert rapportering. Uansett nivå får dere en implementering med fast pris, tydelig prosess og garantert effekt. Med Confect blir oppstarten både rask og trygg.

Basic

Automatiserte, brukervennlige verktøy for prosjektstyring, salgsstyring og fakturering for små virksomheter.

375kr

måned/bruker

  • Prisene er eksempler. Severa benytter en trinnvis prisstruktur som tilpasses deres team. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig pakke og riktig nivå.

Premium

Effektiv og automatisert PSA for profesjonelle tjenester og prosjektbaserte virksomheter i ulike størrelser.

560kr

måned/bruker

  • Prisene er eksempler. Severa benytter en trinnvis prisstruktur som tilpasses deres team. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig pakke og riktig nivå.

Enterprise

En omfattende versjon for helhetlig styring og ledelse av små til store bedrifter. Skreddersydd til dine behov.

850kr

måned/bruker

  • Prisene er eksempler. Severa benytter en trinnvis prisstruktur som tilpasses deres team. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig pakke og riktig nivå.

Basic

Automatiserte, brukervennlige verktøy for prosjektstyring, salgsstyring og fakturering for små virksomheter.

375kr

måned/bruker

  • Prisene er eksempler. Severa benytter en trinnvis prisstruktur som tilpasses deres team. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig pakke og riktig nivå.

Premium

Effektiv og automatisert PSA for profesjonelle tjenester og prosjektbaserte virksomheter i ulike størrelser.

488kr

måned/bruker

  • Prisene er eksempler. Severa benytter en trinnvis prisstruktur som tilpasses deres team. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig pakke og riktig nivå.

Enterprise

En omfattende versjon for helhetlig styring og ledelse av små til store bedrifter. Skreddersydd til dine behov.

694kr

måned/bruker

  • Prisene er eksempler. Severa benytter en trinnvis prisstruktur som tilpasses deres team. Vi hjelper deg gjerne med å finne riktig pakke og riktig nivå.

Alle priser oppgis ekskl. mva. Du kan når som helst legge til eller fjerne funksjoner.

Hva inngår i hver pakke?

  • CRM og salgsstyring
  • Prosjektstyring
  • Registrering av arbeidstid
  • Fakturering: e-faktura, e-post, papirfaktura
  • Rapportering
  • Kalender og aktiviteter
  • Mobilapplikasjon (iOS & Android)
  • Pålogging med Google
  • 5 GB lagringsplass
Alle Basic-funksjoner +
  • Støtte for organisasjonshierarki
  • Tilbudsverktøy
  • Godkjenning av arbeidstimer
  • Fleksitidberegning
  • Reiseregninger og kvitteringsskanner
  • Oppgavestyring
  • Målsetting
  • Planlagt fakturering
  • Faseavhengigheter
  • Ressursstyring og arbeidsplanlegging
  • Kalendersynkronisering
  • Google Drive-synkronisering
  • REST API
  • Samarbeid i prosjektgrupper
  • Analyserapporter
  • 10 GB lagringsplass
Alle Premium-funksjoner +
  • Revisjonsspor
  • Single Sign-On
  • IP-tilgangsbegrensninger
  • Testmiljø
  • Key account manager
  • 50 GB lagringsplass

Dette er veien til riktig Severa-pakke

De tre Severa-pakkene dekker alt fra grunnleggende prosjektstyring til avansert analyse, rapportering og sikkerhet. Basic er et godt valg for mindre team som vil få bedre kontroll på prosjekter og fakturering. Premium passer for voksende virksomheter som trenger mer struktur og planlegging. Enterprise er utviklet for organisasjoner med høye krav til sikkerhet, integrasjoner og skalerbarhet.

Er dere usikre på hvilken pakke som passer dere, hjelper vi dere gjerne med å finne riktig nivå.

Vanlige spørsmål om pris og pakker i Visma Severa

Det skal være enkelt å forstå hvilken pakke som passer best. Her har vi samlet de vanligste spørsmålene om funksjoner, pakker og hvordan vi hjelper dere i gang.

Hva er forskjellen mellom de tre Severa-pakkene?

Basic inneholder de viktigste verktøyene for å styre prosjekter og fakturering. Premium legger til funksjoner for planlegging, tilbud, attestering og ressursstyring. Enterprise tilbyr ekstra sikkerhet, testmiljø og funksjoner for større organisasjoner.

Hvilken pakke passer best for et mindre team?

De fleste mindre selskaper starter med Basic eller Premium. Basic fungerer godt når dere vil få kontroll på prosjekter, tid og fakturering. Premium passer når dere trenger bedre planlegging, attestflyt og flere administrative funksjoner.

Hvem bør velge Enterprise?

Enterprise er riktig valg for større organisasjoner eller for selskaper med krav til Single Sign-On, revisjonsspor, IP-begrensninger eller testmiljøer. Pakken er også et godt alternativ når dere trenger mer lagringsplass og en dedikert kontaktperson.

Kan vi endre pakke senere?

Ja. Dere kan oppgradere eller nedgradere når som helst via Severa eller sammen med oss i Confect. Vi hjelper dere gjerne med å finne riktig nivå basert på deres behov.

Kan dere hjelpe oss med å velge pakke?

Selvfølgelig. Vi går gjennom prosjektene deres, prosessene deres og arbeidsmetoden deres og anbefaler pakken som gir størst effekt for virksomheten.


Vil du vite hvilken Severa-pakke som passer dere best?

Vi hjelper dere sammenligne pakkene og viser hva som gir størst effekt i deres daglige arbeid.